środa, 3 lipca 2013

#9 Roma

Było to już troszkę czasu temu, ale nie zebrałam się, żeby zrobić o tym post.. 
a teraz TARADAADAAAAM ;D
Wyjazd do Haneczki do Rzymu !
Było super ! Zakochałam się w tym mieście. W ciągu 5 dni nie da się zwiedzić wszystkiego, ale i tak uważam, że udało nam się duuużo. 
Przyleciałam na Campino, następnie czekałam na Hannę na Termini. 
Moja droga Erasmuska mieszkała w Ostii - więc tam spędziłyśmy trochę czasu
(trafiłam na strajk kolei - zostałyśmy uwięzione w Ostii). 
Później kolejne dni spędziłyśmy na zwiedzanie i cieszenie się swoim towarzystwem w tym cudownym mieście ! Na 100 procent tam wrócę, bo nie zobaczyłam wszystkiego. 
Wyjazd był tuż przed nadchodzącymi egzaminami - ostatnim beztroskim czasem - czyste szaleństwoooo ! Jedne z tych wspomnień, który wyryły się w moim serduchu na zawsze.
Dobra nie ma co gadać - trzeba tam pojechać. 
Namiastka tego na fotkach !  :D





















Foty by Hanna K. <3 !

1 komentarz:

  1. Oooo, też bym chciała pojechać do Rzymu, zazdroszczę c:
    Zapraszam do mnie: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń