niedziela, 16 czerwca 2013

#1 Urodzinowy - Nowy Blog !


21 lat !

Happy birthday to me ! :D
Kochana najdroższa na świecie Ano, życzę samej sobie spełnienia marzeń - WSZYSTKICH !!! 
Dużo pracy, aby zapracować na swój sukces. 
Uśmiechu każdego poranka ! Żeby Moi bliscy byli szczęśliwi i beztroscy. 
Życzę sobie również <bo wiem, że tego chcesz> 
licznych podróży i wspaniałych chwil - bo świat stoi dla Mnie otworem.
Zdrowia i cierpliwości, aby cieszyć się z osiągniętych celów w pełni.
No i ostatnie, żebym trochę się ogarnęła i nie popadała w samozachwyt.
OCZKOOOO ! 

PS Gratki dla mamy. Za szczęśliwy poród no i wytrzymanie ze mną już 21 lat.

PS2 Chyba tym wpisem załatwiłam sobie lokum w zakładzie zamkniętym :D



Ledwo się nauczyłam chodzić, wiązać buty, czytać, pisać, odkrywać swoje zainteresowania...
... i nagle jestem taka dorosła ! Dokładnie w tym momencie kończę 21 lat.
Najwyższy czas wziąć się w garść.
Już nie mogę odkładać wszystkiego "na jutro". Życie jest tu i teraz.
Mając "oczko" chcę to jakoś uczcić. Założę blog'a ? Ja...? JA ?!
Ma on za zadanie nauczyć mnie systematyczności i pisania... Hmm... Zobaczymy czy się uda.
Najważniejsze, że przez ten czas zachowam te piękne chwile, wspomnienia w formie zdjęć.
Jeśli się nie uda - trudno (ale nie poddam się tak łatwo ! ).
Mam nadzieję,że kogoś zaciekawi moje pozytywnie zakręcone życie !







Zapraszam na profil na facebook'u : Ana Hoshi  !!!

2 komentarze:

  1. Hahahaha!!!!
    `Ogarnięcie` i `systematyczność` sory ale nie wierze ;p

    OdpowiedzUsuń