wtorek, 18 czerwca 2013

#3 Kawa z lodem.

Dziś postanowiła oddać hołd jednej z moich przyjaciółek. Jest zawsze kiedy jej potrzebuje, pomaga mi każdego dnia funkcjonować, towarzyszy w radosnych i smutnych chwilach. Ma wiele oblicz.Za to ją uwielbiam. Dziękuję, że jesteś KAWO. W czasie sesji egzaminacyjnej jest niezastąpiona (jest na 2 miejscu tuż po koleżance z notatkami :D) Na upalne dni nie ma nic lepszego ! Kawa z lodem w dobry towarzystwie to jedyna rzecz, która skusi mnie żeby wyjść z domu podczas kiedy na zewnątrz jest 40 stopni.


Dostajemy piękne kosteczki lodu.

No i małą czarną
Wlewamy..

Przy tym również wylewamy...

No i pijemy z Eveli.
Moja wesja domowa (z mini instrukcją robienia kawy w kawiarce)










Pycha ! Najlepsza jest z cukrem trzcinowym :D
 Chłodne, pobudzające i delikatnie słodkie...



Kawa z lodami waniliowymi i bitą śmietaną - to jest to !
 Czasami można zaszaleć !





2 komentarze:

  1. Ja kawę mrożoną robię w jeszcze inny sposób :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ? < jestem ciekawa i chętnie spróbuję ! >

      Usuń