sobota, 22 czerwca 2013

#6 Zakuuuupy !

Podczas złego humoru, zmagań z egzaminami - warto czasem urwać się do centrum handlowego i zapomnieć o czasie, a nawet o kłopotach finansowych - hihihi...
Na szczęście życie daje znaki - podczas zakupów zniszczeniu uległy moje buty... musiałam więc kupić nowe - MUSIAŁAM 
Biedna Eveli - zakupy trwały 5 godzin, ale było warto !
Foto relacja z zakupów !

No to zaczynamy :

Pomysłowość twórców napisów - bezcenna.

Eveli.














                          Okulary na WOODSTOCK 2013 ! :D


Po te spodnie wracam !!!






Mały lunch, bo zakupy są baaardzo męczące :D 


Kawa z sokiem - takie cudo !



 Zakupy robiłam w pięknym centrum handlowym (i ogroooomnym)
 PUERTO VENECIA.



Puerto Venecia.

Eveli.



Moje :





  





Taaaadaaaam :D
Było super, kolejne wydawanie kasy jeśli tylko się pojawi - podczas lipcowych wyprzedaży ! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz